ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

POSAO IZ SNOVA I MOJI UZORI


Još je malo rano da o tome razmišljam, ali i to će doći ubrzo. Srednja škola i još veće obaveze u njoj. Razmišljala sam veće prije o tome, ali se nisam zamarala previše time. Time što želim postati u životu. Razmišljala sam i razmišljala o mom idealnom poslu iz snova i imala sam mnoge ideje, ali to nije bilo to. O onome što volim i što bi mogao biti moj posao. Jednog jutra sam se sjetila a to je posao odgajateljice. Razmišljala sam o onome što najviše volim i u čemu bi mogla uživati a to je baš to. Rad sa djecom. Oni nekada naprave nešto što nebi smjeli i nikad nije sve savršeno u vezi njih, ali obožavam malu djecu i rad sa njima. Sa njima nikada nije dosadno i uvijek ima zabave.
Oni su moji najveći uzori, zato što su: neiskvareni, iskreni, pošteni, i nikad vas neće prevariti u ničemu. 

Nema komentara:

Objavi komentar