ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

MOJ HOBIJ

Moj hobij je gimnastika. Jako volim taj sport i uživam u njemu. Odlučila sam se za njega jer mi je bio najelegantniji i jako mi se svidio. Prvo sam ga počela trenirati iz šale, ali se to pretvorilo u ljubav prema sportu. Treniram gimnastiku od svoje osme godine i mogu reći da mi jako dobro ide i da sam vrlo uspješna u tome. Postigla sam mnoge uspjehe u tom sportu. Išla sam na razna natjecanja u kojima sam bila vrlo uspješna. Prvo sam počela trenirati gimnastiku u mojoj školi koju pohađam. Od trećeg razreda sam se sve više i više počela ozbiljnije baviti tim sportom. Kada sam došla u peti razred sa novim predmetima došle su i nove obaveze koje sam morala izvršavati te sam malo zapostavila gimnastiku zbog čega mi je jako žao, ali sam se opet brzo uhodala u ono što sam već naučila. I ove godine nemam baš previše vremena, ali sve stižem na vrijeme i jako mi je drago zbog toga. Nadam se da će gimnastika uvijek i zauvijek biti moj omiljeni sport i da ga neću nikada napustiti.

Nema komentara:

Objavi komentar