utorak, 14. studenoga 2017.

MOJ NAJDRAŽI FILM

Moj najdraži film je PITCH PERFECT Redatelj tog filma je Jason Moore. Glavne uloge u tom filmu imali su Skylar Astin (kao Jesse Swanson) i Anna Kendrick (kao Beca Mitchell). Ukratko: Anna Kendrick odlazi na sveučilište Barden. Ona to studiranje uopće nije željela, Pristala na nagovor svoga oca koji je profesor na tom sveučilištu. Njezin otac primjećivao je da ne dolazi na satove. Te joj je predložio jedan dogovor, ako se pridruži nekoj organizaciji otac će joj platiti preseljenje. Pristala je na to i prid
ružila se je ženskoj cappella grupi Barden Bellas. Nije se slagala sa voditeljicom zbog svog karaktera. To nije bilo jedini problem. Muškoj grupi pridružio se Jesse. On pokušava osvojiti Annu, ali mu baš i ne uspijeva.

Kao što sam rekla ovo je moj najdraži film. Prije svega jako volim pjevanje i pjesme, i sve što je vezano uz to. A to je baš taj film koji ima sve moje najdraže stvari koje volim. Radnja je jako napeta i nikada ti nije dosadno. Ima jako puno zapleta koji su jako zanimljivi i drže te u iščekivanju sve do samoga kraja. I zato je to baš moj omiljeni film.

Nema komentara:

Objavi komentar